Міс спорт Буковина: Сиротюк і Щербата побили минулорічні фінішні рекорди
Абсолютний рекорд SMS-голосування Міс спорт Буковина за кількістю набраних за добу балів встановила Інна Сиротюк (спортивний туризм), якій 15.03.12 шанувальники додали аж 416 голосів! Це майже стільки ж, скільки Інна набрала за весь попередній період голосування (434).
Попередній добовий рекорд належав Міс спорт Буковина-2010 Тетяні Пасько (футбол), яка торік у передостанній день голосування набрала 141 SMS-голос (і 137 голосів заключного дня). Цього року досягнення Пасько перевершила і волейболістка Лілія Щербата, в активі якої 15.03.12 – 254 голоса. Щоправда, за загальною кількістю набраних голосів за весь час голосування кращою залишається минлорічна переможниця Тетяна Пасько – 877.
Отже, SMS-голосування Міс спорт Буковина-2011/12 виграла майстер спорту зі спортивного туризму Інна Сиротюк. Тобто від вболівальників вона отримала 10 балів. На бал менше має Лілія Щербата (волейбол), 8 – Таїсія Шпортій (майстер спорту з художньої гімнастики), 7 – Юлія Іванченко (волейбол), 6 – Юлія Боднар (черлідинг) і т. д.
Тепер слово за журі на чолі з кращим спортсменом України 2006 р. Іваном Гешком. Нагадаємо, що за перше місце в рейтингу журі також нараховується 10 балів, за 2 – 9 і т.д.
Кому ж дістанеться корона Міс спорт Буковина-2011/12 ми дізнаємось 17 березня під час конкурсу Міс Західна Україна – Буковина OPEN 2011/12, в рамках якого і нагородять найгарнішу спортсменку Чернівецької області.
Усього голосів (станом на 15.03.12 включно)
Інна Сиротюк (спортивний туризм) – 850 (+416 – 15.03.12)
Лілія Щербата (волейбол) – 672 (+254 – 15.03.12)
Таїсія Шпортій (художня гімнастика) – 479 (+ 117 – 15.03.12)
Юлія Іванченко (волейбол) – 258
Юлія Боднар (черлідинг) – 137
Вікторія Колодій (легка атлетика) – 77
Тетяна Палагнюк (волейбол) – 52
Марія Чорногуз (стрільба з лука) – 38
Ангеліна Демчук (шахи) – 32
Валерія Степановська (настільний теніс) – 17
…
Фото учасниць можна подивитися тут:
З умовами конкурсу можна ознайомитися тут:
Більше про конкурс можна прочитати тут:
***
Ага 400+ шанувальників за одну добу… Не смішіть народ люди… Конкурс треба було назвати “Міс смс Буковина”,спортом тут і не пахне.На мою думку до уваги треба брати досвід, досягнення,красу,а не накручені голоса смс
Саша, для Вас актуальна відповідь Аллі. Так що виходьте на зв’язок – перерахуєте все, що завгодно, разом з іншими бажаючими, а потім, будь ласка, не забудьте поділитися “враженнями” тут же, де висловили сумніви:) Я гарантую рівно 100% чесність підрахунку!!! Якщо навіть припустити, що в нічних підрахунках десь могла статися якась помилка на 1 СМС, самі розумієте, що на остаточні результати це няк не вплинуло би:) Так що давайте, долучайтесь до “народного контролю”;)
До слова, ми тому й перейшли повністю до СМс-голосування, що тут накрутити нічого неможливо. А ось в Інтернет-голосуваннях “хакери” іноді примудряються впливати на хід голосування… В СМС-голосуваннях все поосто – з одного номеру – один голос. Система сама показує, коли декілька з одного номеру. Було дуже багато випадків, коли з одного номеру скидали багато СМС за одну учасницю, але зараховувався завжди 1 голос. Чекаємо Ваших контактів;)
Георгій ,в смс голосуванні є також багато способів обману. Ви ж самі розумієте що за 1 день голосів 400 різних людей назбирати абсолютно не можливо, різні номера ,це різні стартові пакети ,а якщо їх брати оптом,то виходить таки зовсім приваблива ціна ,і це лише один з способів накрутки смс…
Саша, “накрутка” – це інше! А доступні законні способи – це не “накрутка”, а один з методів “боротьби”. І всі бажаючі можуть цим користуватися. Вихходьте на зв’язок і заодно подивитесь які там номери. На перший погляд, багато таких, які точно не куплені гуртом:)
Я повністю згідна з висловами Саши!!!На титул “Міс спорт Буковина”, що перш за все потрібно брати до уваги спортивний досвід, досягнення,та найголовнише красу спортсменки!!!Дуже надіюсь что у членів жури є очі, які взмозі оцінити жіночу красу від “пародії на неї”!!!По даному смс-голосуванні виходить,що якщо взяти в конкурсантки 80 річну бабу,яка наприклад була МС по поїданню вареників і за неї проголосують більше 800 голосів, то вона буде переможницею???Це дуже смішно!!!Я вважаю, що для чесності можна хочаб провести додатковий конкурс художньої самодіяльності де кожна учасниця показала б журі свої таланти чи спортивні можливості…і після цього кожну претендентку на це звання адекватно оцінила комісія!!!
Костянтине, не мішайте все на купу:) Не знаю, де Ви побачили такі “приклади” (щодо МС з поїдання варенників:) ). Найбільше мені “подобається”, що як щось робити, допомагати, підтримувати, у нас складно знайти когось, зате як тільки щось робиться, – одразу знаходяться “знавці”, які критикують все наліво і направо:) Шановний Костянтине, ніхто Вам не заважає організовувати такий конкурс, який Ви вважаєте за потрібно:) І потім вислуховувати, у свою чергу, від інших Вам подібним:) Бо всім, повірте, вгодити не вдасться нікому, в т.ч. Вам:)
Якщо Ви помітили, учасницею конкурсу не можна було стати, просто написавши про це у коментарях:) Тобто Ваш приклад “застряг” би на етапі офіційного зарахування до числа учасниць:)
Журі, звісно, буде вирішувати, як вважатиме за потрібне. Я розумію, що кожного відвідувача задовольнило би лише рішення, яке співпало би з його особистим:) Торік (хто стежить – знає) журі вирішило залишити переможницю СМС-голосування відповідно до підтримки вболівальників. Не виключено, що цього разу теж так буде. Або не буде:) Але не варто робити з цього “політику”:) Це просто пропагандистський проект, мета якого не визначити хто гарніше (бо немає таких параметрів, які дозволили би це об’єктивно зробити), а сказати всім: займайтеся спортом і будете здорові та гарні! А оскільки все-таки треба когось назвати “першою”, то й застосували СМС-голосування, яке фальсификувати просто неможливо;)
“Це не накртутка , а один з методів боротьби.” Георгій , я повністю згоден ,так я не правильно висловився. Але хіба можна за допомогою таких методів давати титул Міс Спорт. Мені особливо жалко моїх голосів, які я старався діставав через родичів, знайомих і так далі ,якби я знав що такі законні методи приємливі для цього конкурсу, я б не пожалів грошей і купив пару сотень стартових…
Сашко, Ви зробили добру справу в будь-якому разі;) Тобто завдяки Вам деякі люди почули про цей конкурс і про спорт;) Велике спасибі! Сашко, зрозумійте, що конкурси краси – в будь-якому разі суб’єктивні! То Вам приємніше було б, щоби долю цих титулів вирішили одна або декілька людей? А так все-таки “спортивність” якась – позмагалися, у кого є більше знайомих і активних друзів, які залучили своїх знайомих. Щодо стартових пакетів – не можу сказати Вам рівно нічого, оскільки система не може визначити, чи це стартовий пакет, який щойно купили, чи такий, яким давно користуються. Єдине, що сусідніх номерів я не помічав. І не можу сказати, чи стартові продають із сусідніми номерами. Не раджу так сильно акцентувати увагу на “спортивних результатах”. Погодьтеся, що наші дівчата -найгарніші у світі! І Спортсменки теж;) Всі учасниці гарні і гідні корон і титулів! Не буде сьогодні тут, буде завтра в житті;)
Цілком згоден на рахунок присвоєння переможниці звання “Міс Смс”,або Міс глядацькі симпатії ,але яке це відношення має до спорту)))
Пане Петре, значить якщо, припустимо, Ви, я, або декілька людей визначили володарок титулів, то все було б добре, а якщо до процесу відкрито залучено всіх бажаючих, – це погано?:) Видно, наші люди ще не готові до реальної демократії:) Якщо не складно, прочитайте відповіді Вашим колегам, де закцентовано, що це не “спортивні змагання”, а пропагандистський проект. Всі гарні і гідні найвищих титулів;) У всіх є свої фаворитки, різні люди вважають найгіднішими різних дівчат. Шанувальники лідерів виявилися більш активними;) З чим ми їх і вітаємо:)
Очень интересно Константин:))),почему бы вам девушка от своего имени не написать?Стыдно,не на себя ли вы намекаете самая титулованая и красивая!!!
Лично я считаю самой достойной и красивой из всех претенденток Валерию!У которой меньше всего голосов!И мое мнение является объективным.Сама множество раз участвовала в конкурсах красоты и немного в этом понимаю!!!Да и медалей у нее по видимому больше всех!!!!!
Треба було не просто це вважати, а докласти зусиль, щоби за Валерію активно голосували! А тепер це називається “розмахувати кулаками після бою”
Я прочитала коментарі,і трішки дивуюсь!!!
Що хтось мало постарався для “своєї” спортсменки…
І тепер, чомусь багато говорять.Потрібно було під час можливості голосування приклазти зусиль, як це ми зробити для своєї переможниці у смс голосуванні!!!
І тому змиріться, що є ті люди, які не привикли програвати і доводити це до кіньця.Я також залучала друзів,родичів. Не тільки м.Чернівців. І вони залучали своїх.
А ще також важливо уміти програвати!!!
Вітаю Інна ти найкраща!!!
Я прочитала коментарі,і трішки дивуюсь!!!
Що хтось мало постарався для “своєї” спортсменки…
І тепер, чомусь багато говорять.Потрібно було під час можливості голосування приклазти зусиль, як це ми зробити для своєї переможниці у смс голосуванні!!!
І тому змиріться, що є ті люди, які не привикли програвати і доводити це до кіньця.Я також залучала друзів,родичів.Не тільки м.Чернівців,про це знають різні області України.І вони залучали своїх.
А ще також важливо,уміти програвати!!!
Цілком погоджуюсь з Мариною!
У кожної учасниці був шанс на перемогу і тепер, на мою думку, не варто незадовільно виражатись щодо умов конкурсу,на які попередньо погодились всі учасниці!!!
Ага, синхронно 400 родичів і друзів проголосували в один день, не смішіть…
До Вашого відома, лідером Інна стала не в останній день, а була першою протягом досить тривалого часу… Це ще раз доказує справедливість її перемоги…
Велике прохання до всіх учасників дискусії! Припиніть, благаю, називати когось програвшими. Тут програвших немає, це не змагання!!!:) Тут є дівчата, дуже симпатичні, які долучилися долучилися своєю красою до пропаганди спорту! Виграв спорт;) Якісь дівчата отримають якісь там корони, стрічки, всі – якісь пам’ятні презенти. Але не перетворюйте це на “змагання”!:)
Доброго вечора, пане Георгій та шановні опоненти! Прочитав коментарі і вирішив також написати. Якщо чесно, спочатку була буря емоцій і обурення щодо позиції Сашка і Костянтина. Та про все по порядку. Конкурсантку Інну знаю з п’ятого класу, коли вона ще малим дівчам прийшла до мене на секцію по спортивному туризму. Всі ці роки вона зростала на моїх очах.Формувався її характер, зростала майстерність, виявлялися лідерські якості. Якщо хтось вважає, що спортивний туризм- це “поїдання вареників”, пропоную спробувати свої сили на 40-ка метровій скалі, чи хоча б сходити в похід І категорії складності, а тоді вже робити висновки.Між іншим, Інна – єдина жінка-спортсменка з Буковини, яка має звання МС з спортивного туризму, ставши чемпіонкою України в особистому заліку. Тепер щодо голосування. Програвати потрібно вміти. Якби шановні добродії піднімали цю тему на початку конкурсу, з ними можна б було вести діалог. Але коли починає щось не влаштовувати, коли їхня симпатія програла, це викликає, як мінімум, хіба що здивування і посмішку. Я вважаю, що тим і відзначається друзі і прихильники, що можуть в визначальний момент згуртуватися і підтримати один одного. А прихильників в Інни чимало. Як по всій Україні, де вона бувала на змаганнях, адже туристичні вечори біля багаття під звуки гітари не так легко стерти з пам’яті, так і в університеті, в школі, в якій вона навчалася і на базі якої працює тренером, в МНС області,де добре памятають багаторічні виступи Інни на першості України за команду рятувальників. І на останок. Я переконаний, що в конкурсі взяли участь достойні дівчата, кожна з яких гідна перемоги. Хочеться побажати їм безмежного щастя, успіхів як в спорті, так і в житті.
Наша Інночка найкраша!!!
ми голосували за Інну всіею родиною-родиною туристів.І мені дивно читати такі коментарі.Адже знаемо іі і більш впевнені що вона заслуговуе на ранг Украінськоі першості
Хочу відзначити, що я особисто голосувала за Інну і зробила це завдяки активній підтримці її вихованців. Що може бути кращим показником у цьому конкурсі, ніж щира підтримка свого тренера з боку дітей, які з нею тренуються, спілкуються і проводять свій вільний час? Що може бути більш яскравим критерієм досвіду, досягнень, краси і розуму, про які говорили вище недоброзичливці? Якщо хтось підтримує інші кандидатури, то зробіть акцент на перевагах своїх обранців і допоможіть їм в отриманні голосів, а не піддавайте сумніву досягнення інших кандидатів. Адже і я не могла би дізнатися про цей конкурс, якби мені не розказали школярі, які займаються туризмом і активно вболівають за свого тренера. Але я віддала свій голос не тому, що мене переконали в цьому – я віддала свій голос досвідченій і хорошій спортсменці, яка вчить дітей досягати своєї мети, яка вчить здоровому стилю життя, яка вчить товариській взаємовиручці і дружбі, яка має багато хороших людських якостей і яка абсолютно справедливо заслуговує перемоги.
Петро Бачинський says:
16.03.2012 at 15:31
Цілком згоден на рахунок присвоєння переможниці звання “Міс Смс”,або Міс глядацькі симпатії ,але яке це відношення має до спорту)))
До спорту цей захід має просте відношення всі ці чарівні дівчата спортсменки високого рівня, а змагались звичайно не в своїх спортивних досягненнях(для цього визначають кращу спортсменку року)а в конкурсі чарівності. Звичайно всі подібні конкурси де залучаються СМС субьективні, вони показують популярність І НАЯВНІСТЬ ДРУЗІВ. Якщо за переможицю проголосувало 400 різних номерів телефонів, друзів в неї багато, я знаю за неї голосувала не тільки Буковина. Як на мене, вона своїми зовнішніми данними та спортивними досягненненями перемоги заслуговує. Але поняття краси в кожного своє, про що тут дискутувати
Інну вітаю з перемогою
Дуже приємно, що перемогла учасниця, яка представляє неолімпійський вид спроту, а саме спортивний туризм. Такий результат – є свідченням того, що буковинці цікавляться екстримальними видами спорту.
Щодо сумнівів у справедливості підрахунків голосів, то я вважаю, що всі були в однакових умовах і не варто зараз обурюватися.
Галя, НІХТО з тих, хто виявляв сумніви в коментарях, не вийшов на зв’язок, щоби отримати можливість перерахувати голоси… Ця пропозиція залишається в силі. В т.ч. для інших учасниць! Я рівно на 100% впевнений в чесності підрахунку, так як сам рахував. Тож хто сумнівається – прошу до перерахунку;)
Погоджуюсь із Мариною І Крістіною…Іннуська достойна на цю перемогу 100% і вона найкрща..Іннусь Ми віримо в тебе……..))
Інночко, ти найкраща!!! Віримо в твою перемогу!
А як отримати таку можливість Георгій ? І що в цій можливості треба рахувати,як вопше можна щось заперечити чи доказати шо це не чесний конкурс? Що ви надасте? Список номерів хто за Інну голосував ,звідки я можу знати шо це іменно цей список ,а не що хтось по знайомству добавив пару сотень нових номерів,чи мені надається можливість перезвонити на всі 800 і узнавати чи вони знають Сиротюк Інну . Що я можу перевірити іменно, розкажіть докладніше будьласка
Можете, звісно, набрати і на 800 номерів:) Річ у тім, що SMS-голосування відбувається за технічної підтримки столичної фірми, яка надає послуги спец. номерів. При відправці СМС на відповідний спец. номер їхня система автоматично генерує повідомлення на спеціально створену для голосування електронку. Якщо декілька СМС з одного номера, система це показує. Тобто організаторам залишається лише підрахувати кількість СМС за ту чи іншу учасницю. Звісно, за годину Ви не перерахуєте всі голоси:) Але за такої переваги, думаю, Вам чи будь-кому вистачить навіть подивитися “по діагоналі” всі СМС, аби зрозуміти, хто набрав найбільше голосів. Єдине прохання до тих, хто схоче і перерахує, розповісти про це потім іншим тут:) Особливо стосується це тих, хто висловлює сумніви публічно…
Так, можна було б взагалі не звертати увагу на ці коментарі. Тим більше, що це ж не вибори до ВР чи щось таке, де витрачаються бюджетні кошти і народ мав би мати право все це перевіряти:) Тут все на ентузіазмі, працюєш по ночах на громадських засадах, ті ж СМС підраховуєш вночі теж, а потім хтось починає щось вигадувати:) (не виключено, що, як кажуть, люди судять по собі). Але в таких випадках волію краще дати можливість бажаючим зняти сумніви;)
Так як колсиь, до речі, сам перерахував бали, коли вперше запросили до журі конкурсу краси Міс Буковина 1998, якщо не помиляюсь. Тоді дівчина, яка в моєму протоколі була першою, отримала Міс фото чи щось таке, тобто до трійки не увійшла. Я перепросив, попросив протоколи, мені президент Міс Україна Сергій Матяш віддав, я перерахував всі бали і пересвідчився, що все чисто. Тобто Міс, І віце і ІІ віце-міс були саме ті, які набрали найбільшу кількість голосів від журі. До слова, тоді ми, 9 членів журі, поставили у своїх протоколах на 1 місце 6 (!!!) різних дівчат. Уявляєте, які різні думки у 800 глядачів у залі?!:) Я попросив пробачення за сумніви. І зрозумів, що чутки і особисті припущення – це все-таки чутки і особисті припущення, а не факти:)
Олександре, я вважая, що не слід доводити чесноту конкурсу ЗАРАЗ, а потрібно було активно вести підтримку своєї спортсменки. Ми – (туристи) підтримували Інну Вікторівну протягом усього голосування (адже вона лідирувала весь час), а особливо активізувалися в кінці голосування, коли зрозуміли, що перемога за нашою Спортсменкою-КРАСУНЕЮ.
Наша Інка молодець!!Підтримую Всіх наших хто вже висловився за переможницю! Вельмишановні Георгій і Олександр,не знаю чого Ви так обурилися, але отримати стільки голосів за один день цілком реально,оскільки ми з вами на сьогоднішній день маємо масу засобів зв”язку з рідними,тож повідомивши кожного відповідний результат, а якщо звернути увагу на те, що у родичів свої знайомі,а у тих свої…то можна дійти до безкінечності. А така шалена кількість голосів в першу чергу свідчить, що це хороша Людина, а потім вже спортсменка, оцінка її професійного досвіду і досягненнь. І ті результати якими ви зараз так не задоволені це ще нічого, оскільки я впевнена, що було ще безліч людей які могли б віддати голос за Інну, але щось не склалося. Я вважаю, що Сиротюк Інна найкраща! А Ви собі як хочете!!!! Ти СуПе))) А, можливо, Ви обурені саме тим, що не завжди все вдається купити як зазвичай всі звикли… і от зустріч з несправедливістю якої аж ніяк не очікували Вас виводить??? А от я задоволена, що хоч десь у світі є справедливість..ну це для нас добре, а для Вас не знаю. І попрошу не псуйте переможниці настрій!!!
Оце “качелі”:) п. Аліна, Ви дивіться, кому що приписуєте:) А то ж одні тут виявляють сумніви щодо чесності голосування, а підраховував голоси я, а тепер Ви пишете, ніби я чимось незадоволений:) Мені в принципі однаково, хто виграв би це голосування. Я можу мати свої симпатії, але це моя особиста справа, яка не має ніякого відношення до чесності підрахунку! Якщо журі таки вирішить”скорегувати” СМС-голосування (торік, нагадаю, “народну” переможницю залишили володаркою титулу Міс спорт), я, як член журі, матиму можливість розставити у своєму осоистому рейтингу дівчат так, як я вважаю за потрібне:) Так само інші члени журі. А результатами СМС-голосування я з якої радості маю бути невдоволеним?:) Я ж то 100% знаю, що підрахунки ЧЕСНІ!;) Хто і яким шляхом “здобував” голоси для своїх фавориток, – це вже їхня справа. Для мене головне, що з одного номера зараховано один голос за одну учасницю і всі голоси підраховані;)
і як мені можна долучитись до підрахунку? І питання особисто для вас Георгій ,ви самі вірите що можливо знайти 400 різних шанувальників за один день,я особисто для однієї з учасниць максимум за весь час голосування можливо 60=70 голосів набрав ,і набирав я далеко вже не в друзів і знайомих ,а у знайомих моїх знайомих. Я розумію що хтось там популярний а хтось ні,і різна кількість шанувальників і можливостей у кожного. Але 400 за один день,погодьтесь це дуже не просто,і показую публічно я своє задоволення не тому що в мене якась непрязнь до Інни,вона красива і модливо дійсно заслуговує цієї перемоги ,але мені жалко свого часу і зусиль на збирання тої нещасної сотні голосів,коли тут люди за день 400 набирають…
На особисто до мене запитання відповідаю: фізично це цілком реально, думаю. Я це не пробував робити. Але подумайте самі: Інну, як я розумію, підтримали в школі, у вузі, гуртки, в яких вона веде заняття (і не лише), федерація туризму (мені особисто телефонував заключного дня голосування президент федерації і цікавився, як там справи. Я сказав, що станом на вчора лідирувала, в сьогоднішні (тобто 15.03.12) голоси підрахую після півночі. Тобто він теж десь залучав до голосування. Тож, думаю, реально. Просто їх працювало багато на цей успіх. А Ви один або вас мало, напевно, було…
Як долучитись? Просто. Залишаєте контакт. домовляємось, коли і у Вас, і у мене буде вільний час (було б добре, щоби паралельно з нами могли попрацювати і декілько найближчих конкуренток Інни, щоби те саме не робити окремо декілька разів), сідаємо за комп, я відкриваю нашу “скриньку” з СМС-ками – і вперед, рахуйте, дивіться, оцінюйте:) Велика кількість цих СМС-голосів переписана на мою флешку. Але процес “витягування” дуже затягує процес. Тому ближче до фінішу я почав рахувати, не “витягуючи” окремо ті повідомлення. Але теоретично помилка може бути в один або пару голосів (вночі всяке може бути:) ), але це не актуально, оскільки різниця, самі бачите, яка на фініші. Плюс, думаю, навіть в 1 голос не буде помилки. Сподіваюсь, бо старався акуратно все підраховвати;)
Я читаю “какая Инночка молодец, какая красавица” и т.д…=))Конкурс называется как?”Мис спорт 0Буковина”,значит вывод…в лидерах должна быть симпатичная,грациозная,красивого телосложения девушка (признаюсь с 10, таких было всего 3)!! Я хочу посоветовать организаторам, что-бы в следующим году они более серьезней отнестись к набору претенденток на это громкое звание, и не набирать кого попало…=)Спасибо за внимание=)
Лєрочка, саме такі учасниці, як ви хочете, і беруть участь в конкурсі;) Насльно нікого не запрошували. Наступного разу візьміть та й залучить, підкажіть, попросіть долучитися до конкурсу всіх найгарніших, на Вашу думку, спортсменок Чернівецької області;) Щоби було “не словом, а ділом”:) Вас “влаштовують” 3. А я вважаю, що всі вони – гарнюні, а десь 9 з них – просто супер-красуні;) Скільки людей – стільки думок. У Вас, як і у всіх інших людей, було достатньо часу, аби висловити свої симпатії до однієї, двох, трьох або більше учасниць у вигляді SMS-підтримки (із залученням друзів, знайомих і т.п.). А тепер голосування завершилось. Тому набирайтесь толератності і терпіння до наступного конкурсу:) І готуйте вже потенційних переможниць та групи підтримки:)
Считаю, Сиротюк не самая достойная претендентка!!!
Таке враження, що хтось тут “косить під Степановську”?:) Це я про нік Лєрочка:) Хоча Валерія, звісно, не дозволила би собі некоректних висловлювань на адресу “колег по цеху”:)
Це у наших людей, що називається, в крові:) Поки йшло голосування, дехто “спав”, а коли процес завершився, – айда займатися улюбленим “видом спорту”, який називається критиканство:) Для вічно і всім невдоволених є гарна порада: зробіть щось краще самі;) А то ж розповідати – набагато легше, ніж щось організовувати, проводити.
Принагідно, нагадую всім нашим “коментаторам”, що некоректні висловлювання у нас не вітаються. А точніше – потрапляють в СПАМ, і далеко не завжди мають шанс звідти вийти:)
Я смысла не вижу делать на страничке место для комментариев, если люди пишут свое мнение, а вы его перекрутите как вам удобно и выгодно!!!Теперь я уверенна на 200% что голосование на столько же не реальное как и эти коменты!!Я говорю то что думаю, так что не нужно исправлять и перекручивать мнение других людей!!!
Все що коректно, – “в ефірі”:) Все що некоректно, – у смітнику;) Тобто тут місце для коментарів, а не для виливання бруду на когось:)
Повторюю: “не словом, а ділом”! Долучайтесь, разом з Олександром, який, я так розумію, дав добро ознайомитися з голосами і, так би мовити, провести ревізію:), та охочими учасницями до “паралеьного підрахунку голосів”:) Це вам не вибори до Верховної ради, де фальсифікації залишаються “непоміченими”. У нас все абсолютно чесно, тому, будь ласка, – виходьте на зв’язок, і аби не робити те саме декілька разів, “гуртом” проведемо ревізію;) А після того розкажете тут;)
І ще одне маленьке зауваження: порядні люди висловлюються відкрито;) А “коментувати з кущів”, на мою думку, доволі некоректно само по собі, не кажучи вже про зміст окремих коментарів. Один відомий філософ давно-давно радив ставити себе на місце іншого, коли робиш або говориш щось комусь:)
Боже упаси чтоб я в живую увидела Сиротюк!!! Я к цеху ничего не имею, голосовала за лучшую девушку которая достойна этого звания!!! Людям нужно знать правду что о них думаю другие!!! Георгий верните все мои любовные коменты в сторону победительницы!!
Некоректні коментарі, незалежно по відношенню до кого вони некоректні, – потрапляють в СПАМ. Якщо там є і коректне, я можу, почистивши, витягнути комент зі спаму. Якщо ж нема за що коректне зачепитися, зі спаму такі коменти видаляються безповоротно. Так що все, що Ви хочете висловити переможниі СМС-голосування чи будь-кому ще, – без проблем, викладіть все в коректній формі і хоч багатотомниками висловлюйтесь:)
І, до слова, шановна Лєрочка, Ви так і не написали, кого ж особисто Ви вважаєте найгіднішою звання Міс спорт Буковина…:) Краще б спрямували всю свою енергію на те, щоби гарно висловлюватися про учасницю, якій симпатизує, ніж працювати в негативі:) Думаю, ефект був би кращим. А “виливання бруду” на когось, думаю, ду-у-уже мало кому може сподобатись. А тим більше викликати додаткові симпатії до “найгіднішої”, яку Ви, до того ж, не назвали:) Особисто я вважаю, що гідними були майже всі учасниці! Але не може бути, щоби у всіх була однакова підтримка – у когось більше друзів, знайомих, які є більш активними, ініціативними. Ті дівчата і опинилися попереду. Не розумію, який сенс тепер, коли голосування завершилось, намагатися когось очорняти…
Валерія, а Ви прийдіть сьогодні на нагородження і подивіться на живу Сиротюк, можливо зміните свою думку. А нам, в свою чергу, цікаво буде подивитися на Вас…
Ні Георгій ,не буду я проводити ніяку ревізію і тому подібне , я вам цілком в цьому ділі довіряю. Я вірю що кількість голосів у неї правильна , але я не вірю що це все шанувальники , а це я так зрозумів перевірити не можливо. На рахунок Лерочки ,я цілком не згоден, хочу сказати що Інна таки дуже гарненька дівчина на мою думку…
Дякую за довіру:) Я зрозумів. Так, перевірити наскільки є прихильниками чи просто учасниками голосування ті чи інші люди – складне завдання:) Це треба обдзвонити всіх і розпитати:) Уявляєте як це виглядало би:) Плюс навіть якщо б хтось, умовно, зупинив на вулиці людину і попросив скинути з телефона СМС, – це теж голос:)
Щодо “ревізії” – я все одно хочу хоч когось (бодай з учасниць) все-таки залучити до цього, аби були ще люди, крім мене, які бачили всі ці СМС-голоси:) Це все – механічна робота:)
Якщо передумаєте – завжди будь ласка:) Можна перевірити навіть минулорічні, вони всі теж ще зберігаються;)
Я звичайно теж,як і деякі не погоджуюсь з вибором смс голосувальників,тому що звичайно кожна дівчина вважає себе – найгарнішою,але нічого не вдієш більшість проголосувала за Інну і вважають її найдостойнішою!!!Инна я вас вітаю і бажаю успіхів в спорті!А до моєї тезки є питання,хоча впевнена,що ви всього лише невдоволена учасниця!!!Хто ж це на вашу думку такий ідеальний і повинен був виграти?І може почнете писати від свого імені?
А ви всі, Валерія, і є найгарнішими!;) Кожна по своєму! І я радий, що найтитулованіша наша учасниця так “вписалась” в цю “специфічну дискусію”, щоби всі бачили, що таке поведінка СПРАВЖНЬОГО СПОРТСМЕНА;) Тим більше, повторюю, це зовсім не “чемпіонат з краси”:) Бо немає як виміряти красу:) Це все суб’єктивно в будь-якому разі! І СМС скидали теж люди, тобто це теж суб’єктивно:) Але все ж більш демократично, ніж якби все вирішував я, хтось інший або декілька людей;) Красуні Валерії величезне спасибі за участь в конкурсі!!!;) Бо поєднання краси і чемпіонських титулів – завжди родзинка подібних проектів!;) І давайте всі разом побажаємо Валерії олімпійського майбутнього;)
І ви мабудь не дуже гарна спортсменка,якщо не вмієте достойно програвати?
Лєрочка та Саша, і всі бажаючі!!!
Вам Георгій запропонував у перерахуванні смс, то ж до справи!!!
Я, яка підтримувала Сиротюк Інну,свою подругу!!!
Залучуюсь до вас.
Для всіх дорога до перерахунку відкрита! Хоча смішно, звичайно, якщо це будуть робити шанувальники переможниці:) Але без проблем, вперед;)
Мені цього не потрібно,я вірю у перемогу Інни Сиротюк!!!Але деяким цього мало,бажали долучитись до перерахунку.
І Ви їм не заперечували, і бажали щоб були ще задіяні люди переможниці.І тому я погодилася, у мене час знайдеться подивитись на людей,які висловлюються тут негативно!!!
Просто шанувальники самы в шоці)))
Я впевнений що Інна абсолютний лідер конкурсу завдяки своїй чарівності, спортивним досягненням!!! Я говорю це як чоловік та людина яка хоч трохи знається в спорті.
Лідерство підтвердило ще й СМС голосування…
Удачі всім 😉
Молодець я так і знала що Інна Сиротюк виграє!!!
Саша МС, знаєте якщо ви людина яка розуміється в спорті, то ви маєте знати,що крім Інни є ще багато достойних дівчат!!!У якіх не гірші досягнення,а я би навіть сказала, що і кращі, а те що симпатична не посперечаєшся!!!
Валерія, не варто “заводитися”. Ще раз дякую за те, що прикрасили собою конкурс!;)
Недумаю що це доречно писати про абсолютного лідера. Дівчата всі достойні. Інну щиро вітаю з перемогою!
Дякую всім своїм вболівальникам, які допомагали, підтримували і вірили в мою перемогу!
Найголовніше для мене те, що ви є і я ціную це!
Всім дівчатам цього конкурсу хочу побажати перемог як в житті, так і в спорті, а ще просто жіночого щастя!!! Всі ви гарні і серйозні конкурентки!
Основним завданням участі в конкурсі для мене було – пропаганда “мого виду спорту” (спортивного туризму), так як він є неолімпійським видом і не дуже популярним в нашій області! Я цього досягла, виходячи з результатів смс-голосування!
Звикла до фрази: “Хай переможи найсильніший”, але в нашій ситуації – “Хай переможе найкраща”!
В нашій ситуації ,та в кого більше знайомих …
Можливо… Хоча теоретично більше знайомих мало би бути у “ігровиків”:) Розумієте, наше голосування передбачало рівну можливість набирати голоси для всіх учасниць! Це було важливо. Хто як цим скористався, – це вже інша справа. Повторюю, вважаю, що краще, коли питання переможниці вирішують понад 800 людей, ніж коли це робить одна людина або декілька…
Розумію,але найкраща це поняття”розтяжиме”, найкраща в голосуванні таки да, тут не сперечаюсь …
Саша, ключове те, що в конкурсах краси не може бути об’єктивних оцінок:) Це неможливо, бо це суб’єктивна річ взагалі:) Як там кажуть, “на вкус и цвет…”:)
Саша, визнаю, можливо “найкраща” трохи не підходяще слово, бо кожна із нас є найкращою в своєму виді спорту, і ще підкреслю, що мені було дуже приємно змагатись в цьому конкурсі з такими достойними дівчатами!!!
А з приводу знайомих, скажу: що при бажанні, можна було підключити набагато більше голосів, просто я знала, що і так вистачить!
знаєте що Інна!!! Якщо би хоть одна із дівчат захотіла би виграти так як ви цього хотіли,не сумнівайтесь перемоги ви би не побачили, думаєте що написав це ви когось переконаєте що в вас стільки прихильників багато? Ні, але справа не в цьому! Якщо ви вже перемогли таким чином то хоча б не потрібно вихвалятись що ви могли би набрати набагато більше голосів!!!!! Я то напевне знаю де ви купували стартові:)))))))))))))
Настя, закликаю до котектності. Що Вас особисто не влаштовує? Ви хотіли, щоби виграла інша учасниця? То чому не застосували всі свої вміння до, а намагаєтесь принизити переможницю голосування після? До речі, навіть якщо б будь-яка учасниця купувала стартові і скидала з них СМс на свою користь, – це теж не заборонено:) У всіх рівні можливості, тобто доступ до голосування.
Я не помітив, щоби Інна “вихвалялась”. Думаю, це швидше все-таки була констатація факту, що туристи могли ще додати… Тобто на даний час туристи продемонстрували, що є найбільш згуртованими і готові підтримати свою представницю.
Просто треба бути трішечки скромнішою,але я ні в якому разі нічого проти не маю,а що стосовно переможниці,Інна саме скромність прикрашає дівчину,а не вихваляння!!!Тому мої зауваженя доречні!І я ще раз наголошую,переміг той хто найбільше хотів цього!
А коли журі будуть вибирати і чи буде якась церемонія нагородження , як того року??
Так, невеличка церемонія буде найближчим часом. Буде повідомлено на сайті;)